Salihi: Nükleer programımız teknik boyutta iyi ilerliyor

İAEK Başkanı Ali Ekber Salihi, İran’ın nükleer programı teknik boyutta iyi ilerlediğini vurguladı.

Ramazan bayramı namazının kulisinde gazetecilere açıklama yapan Salihi, İran milleti ve İslam ümmetinin bayramını kutladı.

Nükleer meseleye temas eden Salihi, İran’ın nükleer programı teknik boyutta iyi ilerlediğini ifade etti.

Salihi, geçen hafta Paris’i ziyaret ettiklerini, orada çok iyi müzakereleri gerçekleştirdiklerini kaydetti.

Salihi ayrıca, yakında nükleer faaliyetleri ile ilgili iyi haberleri olacağını, şu anda çalışmalar ilerlediğini, fakat kesin sonuca ulaşmadan açıklamak istemediklerini belirtti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.